Hyra lokal

Vill du hyra lokal i Allianskyrkan i Älta?

Allmänna priser

• Kyrksalen - 250 kr/h
  • Serveringsrummet - 180 kr/h
  • Soffrummet - 130 kr/h
  • Hela kyrkdelen: kyrksal, serveringsrum och soffrum - 560 kr/h
  • kök: kaffebryggare/vattenkokare (utan kaffe/te), diskmaskin, ugn, porslin och bestick - 350 kr/hyrtillfälle
  • Enbart kaffebryggare, vattenkokare (inkl kaffe/te för max 20 pers, ej mjölk) 150 kr/hyrestillfälle
  • projektor och ljudanläggning - 200 kr/hyrestillfälle. För att kunna bruka projektorn i kyrksalen behöver hyresgästen själv ha med en enhet som stöder AirPlay (iPad, iPhone, Macintosh etc).

Hyresvilkor

• Rökning och alkohol är ej tillåtet i våra lokaler.
  • Stolar och bord som ska användas ställs fram och ställs tillbaks efter bruk, hyresgästen ansvarar för detta.
  • Alla hyresgäster ska städa efter sig enligt instruktion.

Tack till dig som hyr våra lokaler!

Det möjliggör att vi kan bedriva verksamhet och vara en mötesplats i Älta

Klicka på knappen för att göra en förfrågan om att hyra lokal.

Allianskyrkan i Älta är en privat aktör och väljer själv vilka som ska få hyra. Det föreligger inga skyldigheter eller förpliktelser från föreningens sida att bevilja uthyrningar utifrån en förfrågan.